Isaks Corner, prisbelönt pizzeria i Gävle
26/11, 2015 kl. 21:24Restauranger måste prestera bra saker varje dag både för att locka nya kunder och för att behålla sina stamkunder. Bra service med beställning för avhämtning eller leverans blir allt viktigare och därför har Isaks Corner, Gävles bästa Pizzeria, installerat ett nytt beställningssystem, som utvecklats av Gävleföretaget Digitalspecialisten Sweden AB!
- Man kan beställa mat från vår hemsida dygnet runt för leverans eller hämtning när vi har öppet, säger Shady Bachalaani. På hemsidan får man information om när vi har öppet, klockan 11-22 och när vi kan leverera, fram till klockan 21:40.
Det går också att förbeställa mat för fyra dagar framåt, bra om man vet vad man vill ha och när!
- 2009 blev vi korade till Gävles bästa pizzeria och sjunde bästa i Sverige och det är vi stolta över, säger Shady Bachalaani. Beställningssystemet fungerar ju bara om maten är bra och det är vi duktiga på!
Beställningssystemet från Digitalspecialisten har fler fördelar för kunden:
● förbeställning och betalning för att slippa köa i restaurangen
● utskick av erbjudanden till stamkunder
● lokalisering och färdväg via Google Map
– Vi har två bilar för utkörning som är igång hela dagarna och det handlar 30 till 40 resor varje dag, säger Shady Bachalaani. Totalt levererar vi cirka 6 000 pizzor och annan mat varje månad!
Vilken är den mest populära rätten?
– Det är utan tvekan vår pizza Toscana som är mest poppis, säger Shady Bachalaani. Det var också den som gjorde att vi blev bästa pizzeria 2009!
Info och beställning: http://isakscorner.com/